2015年3月19日 星期四

免費上門收集玩具 傳揚愛心分享


港青「玩具銀行」將與社企[ohmykids]及Airbox合作,舉辦「愛心‧入箱」免費上門收集捐贈玩具活動。收集的玩具將送往「玩具銀行」,並轉贈予12歲下、達成個人成長目標的低收入家庭兒童。如果你家中有簇新的玩具,又想小朋友學習珍惜玩具及分享快樂,敬請登記及參與。
登記及收集日期︰3月14日至4月14日
網址︰http://www.ohmykids.org/toybank
16/3更新
依個活動嘅反應非常熱烈,我哋好感動呀,多謝大家咁支持玩具銀行!我哋一次過回應大家常問嘅問題呀!
1. 請留意登記同上門收集日期為3月14日至4月14日,有興趣嘅熱心人士就把握時間登記同預約啦!
2. 有咩玩具會收或者唔收?
只要有8成新以上嘅玩具,大部分我哋都會收。但係因為衛生問題,我哋淨係收新或未拆包裝袋嘅毛公仔,詳細資料可以參閱http://www.tc.ymcahk.org.hk/toy_bank/
3. 點預約?點收玩具架?
可以參閱 http://www.ohmykids.org/toybank 或聯絡Airbox嘅客戶服務專員,電郵︰cs@mini-koala.com,電話3953 7999

沒有留言:

張貼留言