2014年9月5日 星期五

窮的是年輕人父母

原來壹仔先至係炒股票的最佳指引。佢一講主場滅聲之謎,提及幾間上市公司,上星期五股價升到飛天。可以一個早上升接近十倍,而且是不問價錢一直買上,咁仲唔係催化劑投資法的最佳示範?

我身邊好鬼多專業人士,個個到咗呢個年紀都差不多定晒型,其中一個大玩家係我偶像。大玩家呢個名絕對無貶意,亦唔係話佢係什麼花弗公子。剛剛相反,大玩家非常踏實,作為一個專業人士,乜師物師,佢真正係讀書讀到過晒籠,靠自己有車有樓。外表上佢絕對稱唔上玩家,甚至可以稱得上宅男。不過,大玩家識得玩嘅十隻手指數唔晒,而且逢玩必精。HiFi、手表、單車、滑雪、汽車、旅行……佢玩得精唔係玩得貴,蔗渣價錢玩出燒鵝味道,係識玩而唔係用錢撻人嗰種。佢仲係少數IQ分數高過我嘅人,所以大玩家玩得叻,係有科學根據。

窮的是年輕人父母

無端端講起大玩家,係因為佢對於而家啲年輕人有深刻體會。我哋成日擔心年輕一代唔夠人爭,為佢哋憂心。但係大玩家話,佢哋先至唔會擔心。年輕人做事,半年無乜成功感,收工,唔做,遲吓再算。我哋做嘢為咗搵食,佢哋做嘢係為感覺。唔做,返去食阿爸阿媽,搞掂。要擔心,應該擔心年輕人嘅老竇老母,究竟搵得夠唔夠,可以養個仔過世。

千金難買少年窮,但係要窮都唔係容易。你出世如果屋企唔係綜援家庭,父母為你供應資源,你點都唔會有窮的感覺,窮的只係你父母。

其實唔使為佢哋擔心,全世界年輕人都係一樣。佢哋有冇競爭力,佢哋最清楚,況且佢哋競爭已經唔係鬥勤力,係鬥一啲我哋唔識嘅嘢。大玩家睇通時勢,唔同啲凡夫俗子癲,最近訂了部好好聲又抵嘅HiFi。

沒有留言:

張貼留言